1

25. mars 2010

Lenge siden sist.

Kjære lesere.
Det er lenge siden jeg har skrevet noe nå, men jeg har allikevel observert at det har vært noen innom i ny og og tittet. Og disse fortjener en liten forklaring på den lange taushet.
Jeg har ved noen anledninger, faktisk 3 anledninger fått beskjed om jeg ikke bør skrive om livet og kampen med NAV og sykdom osv.  Begrunnelsene har vært forskjellige, alt fra at det er feil i forhold til den behandling jeg får (som jeg tør påstå ikke har hjulpet så meget) via at det kanskje ikke er så lurt å være negative til NAV fordi de kan bli sure hvis de leser det jeg skriver (er du psykisk syk og ikke klarer å arbeide, så skal du ikke klare å skrive heller) til at jeg ikke må bruke nettet til å skaffe sympatier (det vil oppfattes som om man misbruker et nettverk).

Nei vel. Jeg har derfor ikke skrevet noe på en stund og vil også la siden ligge død en stund fremover.  Jeg synes det er synd, forjeg har hatt glede av å skrive. Kanskje mest glede av å skrive og mindre av at noen leser. Men allikevel har jo noe av gleden også vært at jeg har fått formidlet noe.

Håper ikke dere forsvinner helt fra siden min. Vi kan jo snakkes via mail eller Facebook og så har dere kommentarfeltet. Det blir heldigvis ikke utslitt.

Ha i første omgang en god påske.

Klokken er nå 03.51 og vi får se om Ole Lukkøye finner adressen i kveld.

God Natt
Frithjof aka KK


PS. Trodde alt var i orden med NAV nå jeg. Så feil kan man altså ta.

Ingen kommentarer: