1

9. mars 2010

Godt med besøk!

Jeg ser til min store glede at at det er mange som stikker innom siden minselv om jeg ikke har annonsert nye innlegg.  Det må jo bety at dere liker det dere leser.
Jeg har dessverre, for dere, ikke kommet med noe nytt de siste dagene av tre grunner:
  • Jeg har hatt en fantastisk langhelg på Kvitfjell.  Sol, kaldt, snevær, flatt lys, varme, World Cup, vin, venner, sønner, alpinlegender, kjempeføre, moderate kvelder osv osv. I det hele tatt tre utrolige dager uten PC, bare iPod med bredbånd. Gidder ikke skrive lengre brev med den.
  • Dagene etter en slik helg er jeg helt utslått. Klarte en liten tur ut i går, resten tilbragt inne flatt ut. En reaksjon på fysisk utskeielse, møte med ukjente mennesker som gjør at man gir alt for å fremstå som "perfekt" og på den tydelige oppdagelsen av hvor kort det er fra Capitol til den Tarpeiske klippe sett i luft perspektiv men hvor enorm avstand det er i høydeperspektiv.
  • Den tredje grunnen: KK har fått vedtak fra NAV som gjør at han ser litt mer positivt på fremtiden. Det ble nesten en følelsesmessig utladning for ham å motta det brevet. Det tok litt tid for ham å skjønne at det var skjedd noe godt for ham i NAV-sammenheng, og da han skjønte det fikk følelsene fritt spillerom. Han blir veldig sliten av sånt.  Men han er veldig glad nå og sier "TUSEN TAKK" til alle som har hjulpet ham og vært støttepilarer i en vond tid.
 Jeg lover å komme tilbake med en mer detaljert beskrivelse av helgen.  Bilder blir det ikke, de er tatt med øynene og lagret i hodet. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Gledelig!!!
...og ikke nok med det - det er også vår i luften!
Håper det tilsammen gir deg kraft og glede og tro på det gode!
L